مبلمان شهری نیمکت سنگی فضای باز باغ کتاب تهران

شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده در سال ١٣٩۶ قبل از افتتاحیه پروژه باغ کتاب تهران اقدام به تجهیز مبلمان فضای باز و فضای داخلی باغ کتاب تهران نموده است .

نیمکت سنگی فضای باز باغ کتاب از جنس سنگ گرانیت با طراحی خاص به همراه چوب ترمو طراحی ، تولید و اجرا گردید.

نیمکت سنگی یکی از مقاومترین و پرطرفدارترین نیمکت های مورد پسند مدیران شهری است زیرا بسیار با دوام است و کمترین تخریب را دارد.

شرکت مبلمان شهری لتکا طراحان ایده طراحی و تولید انواع جدیدترین نیمکت های سنگی را در سالهای اخیر طراحی و تولید نموده است .

نمونه فوق یکی از پر طرفدارترین نیمکت های سنگی تولید شده توسط شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده میباشد. از سال ۱۳۸۳ که دستور ساخت آن توسط شهردار وقت تهران دکنر قالیباف داده شد تا تیرماه ۱۳۹۶ که به بهره‌برداری رسید، چندین بار تغییر کاربری داده است.

ابتدا قرار بود که این فضای بزرگ شهری به عنوان فضای اصلی نمایشگاه سالانه کتاب تهران درنظر گرفته شود و مشکلات نمایشگاه کتاب را حل کند، اما چون این نمایشگاه کوتاه‌مدت است، در نتیجه مجموعه باغ کتاب در باقی سال بلااستفاده در گوشه‌ای از تهران خاک می‌خورد.

بدین منظور نیاز به تصمیم گیری های مهم و جدی تری بود بدین منظور در مرحله بعدی تصمیم گرفته شد که در این فضا بزرگترین کتاب‌فروشی جهان را ساخته که این ایده هم به دلایل مختلف از جمله امکان بروز مشکل در سیستم چاپ و نشر کشور، تغییرات ناگزیر صنعت چاپ و نشر از کاغذی به الکترونیکی و تجربه‌های ناموفق کتاب‌فروشی‌های بزرگ جهان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب در ایران، کنار گذاشته شد.

شرکت مبلمان شهری در تهران

لتکا طراحان ایده بعنوان بزرگترین شرکت مبلمان شهری در تهران آماده ارسال انواع مبلمان شهری می باشد. جهت مشاهده انواع نیمکت شهری به قسمت محصولات سایت لتکا طراحان مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
تماس بگیرید