شرکت لتکا طراحان ایده -زیباسازی و مبلمان شهری - تولید مبلمان شهری-اهمیت مبلمان شهری-انواع مبلمان شهری-فروش مبلمان شهری-قیمت نیمکت های پارکی-قیمت نیمکت پارکی -طراحی نیمکت چوبی-طراحی نیمکت پارک - تجهیزات و مبلمان شهری - لیست قیمت نیمکت پارکی - فروش تجهیزات پارک - لیست شرکت های تولید کننده مبلمان شهری

مبلمان شهری ایوان انتظار میدان ولیعصر تهران

مبلمان شهری ایوان انتظار میدان ولیعصر تهران شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده : مجموعه ایوان انتظار نام سازه معماری است که پایین تر ازسطح زمین در حدود ۴۳ هزار متر مربع زیر بنا دارد و در میدان ولیعصر تهران احداث شده است. این بنا جهت عبور و مرور و استفاده از محیط شهری و خطوط مترو ساخته شده است. فضای ایوان انتظار در ۷ طبقه در زیر زمین بنا شده است و سطح صفر را به سطح منفی ۳۰ وصل می کند.

ساخت ایوان انتظار از مهر ماه سال ۹۴ آغاز شد و برای ساخت این سازه ۱۷۰ هزار متر مکعب ، خاکبرداری و بیش از ۱۰ هزار تن میلگرد، ۶۶ هزار متر مکعب بتون‌ ریزی و ۹۰ هزار مترمربع  قالب به کار برده است.

معماری این بنا سادگی، بی‌تکلفی و در عین حال خلوص و شگفتی را القاء می‌کند که همه این ویژگیها توسط طراح این سازه فوق العاده برای مفهوم انتظار و میدانی که با نام حضرت ولی عصر (عج) نام گذاری شده در نظر گرفته شده است.

شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده در سال ۱۳۹۵ به کارفرمایی سازمان زیبا سازی شهر تهران اقدام به تولید و اجرای نیمکت های سنگی پشتی دار از جنس سنگ گرانیت نطنز و چوب ترمو فلاندی جهت استفاده شهروندان از این محیط نموده است.

این نیمکت ها به گونه ای ساخته شده است که به صورت یکپارچه به نظر می رسد و دوام و زیبایی بسیار زیادی دارد. همچنین استفاده از چوب ترمو در این نیمکت ها ، زیبایی و ماندگاری بسیار بالایی به آنها بخشیده است. این مدل نیمکت پارکی با توجه به ابعاد و استاندارد های موجود تولید گردیده و به همین دلیل هنگام استفاده از آن ، شهروندان راحتی و آسایش بالایی را تجربه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
تماس بگیرید