مبلمان شهری -پا درختی و دورنهالی - شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده

خرید پا درختی و دور نهالی

خرید پا درختی و دورنهالی شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده : یکی دیگر از عناصر مبلمان شهری پادرختی و دور نهالی است که در طراحی های مدرن کاربرد فراوانی دارد. عنصر پا درختی و دور نهالی در طراحی شهری الزامی نیست ، اما از ویژگی های خاص و کاربری فوق العاده ای برخوردار می باشد.
پا درختی موارد استفاده بسیاری دارد که از مهم ترین ویژگی طراحی و ساخت پا درختی ، استفاده بهینه از سطح معابر شهری است. معمولا معابر شخصی از نظر عرضی رفت وآمد با محدودیت روبرو هستند. بدین منظور با استفاده از پا درختی می توان به یک نتیجه مطلوبی رسید که اولا افزایش سطح استفاده از معابر و دوما سطح اطراف درخت و نهال را می توان بزرگتر در نظر گرفت و این امر در دراز مدت باعث افزایش کیفیت خاک و ریشه مناسب برای درخت می شود.

پا درختی انواع گوناگونی دارد که شرح ذیل است:

خرید پادرختی چدنی

یکی از معمولترین نوع پا درختی است که با طرح ها و ابعاد مختلف قابلیت تولید دارند. لازم به ذکر است قیمت پادرختی چدنی کمی بالا می باشد که قیمت بالای آن بدلیل ضخامت بالا و وزن سنگین این عنصر مبلمان شهری است.

خرید پا درختی بتنی

خرید پا درختی و دورنهالی : این نوع پادرختی از متریال بتن ساخته شده است مزایای پادرختی بتنی قیمت مناسب و تنوع در رنگ و طرح آن می باشد. معمولا این مدل از پادرختی بسیار متقاضی دارد زیرا زمانی که در معابر مورد استفاده قرار میگیرد با توجه به کف پوش های بتونی استفاده شده در خیابان ها ، هارمونی و هماهنگی بسیار زیبایی پیدا میکند.

 

خرید پا درختی تمام فلز

یکی از عناصر مبلمان شهری پادرختی از جنس ورق فلزی است. شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده با بهره گیری از تمرینات گروه طراح وتولید اقدام به ساخت نمونه های جدید پا درختی از جنس ورق های آهنی با سی ان سی در طرح های متنوع نموده است.

 

خرید پا درختی ترکیبی

خرید پا درختی و دورنهالی : یکی از زیباترین نوع پادرختی ، پادرختی ترکیبی است. شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده اقدام به نوآوری های جدیدی درتولید پادرختی نموده و توانسته کاربرد پادرختی را چند منظوره کند و با خلاقیت و طرحی نو ، پادرختی و نیمکت را تلفیق کنند و یک عنصر جدید مبلمان شهری ابداع کرده تا شهروندان از فضاهای موجود نهایت استفاده را ببرند.

دور نهالی یکی از تولیدات شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده است. دور نهالی به جهت حفاظت از نهال های تازه و ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد. البته معمولا دور نهالی برای زمان یک تا سه سال دور نهال قرار می گیرد و پس از رشد درخت یا نهال معمولا اقدام به جمع آوری آنها می نمایند.
دور نهالی دارای طرح ها بسیار متنوع است. اما در ساخت آن معمولا به صورت تمام فلز تولید و اجرا می گردد و حتی در طراحی و تولید دور نهالی می توان از لوله و یاتسمه استفاده نمود.

برای خرید پا درختی و دورنهالی با ما در تماس باشید.

انواع مبلمان شهری و دیگر محصولات شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده : نیمکت پارکی ، فلاورباکس ، کانکس ، آلاچیق ، سطل زباله شهری ، آبخوری ، بولارد ، سفره هفت سین،پارکینگ دوچرخه و موتور، تابلو معرفی مکان ، لوازم بدنسازی پارکی

تماس با ما:

تلفن همراه:۰۹۱۲۵۴۳۱۷۲۹

تلفن ثابت: ۸۶۰۲۴۵۸۸-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
تماس بگیرید