مبلمان شهری تجهيز ١٠٠٠ عدد بولارد (راهبند) خيابان وليعصر - بولارد - راهبند

مبلمان شهری خیابان ولیعصر تهران |تجهیز ١٠٠٠ عدد بولارد (راهبند) 

مبلمان شهری خیابان ولیعصر تهران : همه ما با شنیدن اسم خیابان ولیعصر تهران عبارت “طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه” در ذهنمان تداعی می‌شود. خیابانی که از آن می توان به عنوان سرسبزترین خیابان تهران نام برد.

خیابان ولیعصر تهران همان خیابان پهلوی سابق در طول سال‌های ۱۳۳۲ تا ۱۳۵۵ است که شکل امروز را یافت و از حالت بیابانی خارج شده و به طولانیترین خیابان تهران بدل شد در این خیابان چندین هزار فروشگاه و دهها کافه و رستوران رستوران پدید آمد.

خیابان ولیعصرتهران تنها یک خیابان نیست، این خیابان عاشقانه های چندین نسل از مردم را در خود جای داده و خاطره های زیادی در زمان قدم زدن روی برگهای پاییزی آن شکل گرفته است.

مردم در خیابان‌های اطراف برای خود خانه وویلا ساختند. سینماهای مدرن پایتخت در ضلع غربی بین میدان ولیعصر آن زمان و میدان ونک ساخته شدند. همچنین بزرگ‌ترین کافه‌های تهران در سمت راست خیابان تأسیس شدند.

پس از انقلاب اسلامی خیابان پهلوی، خیابان مصدق اسم گذاری شد. اما پس از چندی نام آن به خیابان ولیعصر تغییر یافت. خیابان ولیعصرتهران از کانون‌های سنتی خرید تهران است و به همین دلیل پیاده‌رو‌های آن بویژه در روزهای آخر سال، مملو از جمعیت می‌شود.

خیابان ولیعصر تهران؛ شاه‌راه حیاتی پایتخت

با این که خیابان ولیعصرتهران چند سالی است که بدلیل حجم بالای ترافیک منطقه یک‌ طرفه شده است، اما هنوز شاهراه حیاتی تهران برای عبور و مرور محسوب می شود.

برای حمل و نقل ارزان و سریع مسافران، BRTها در خط ویژه‌ای که از وسط خیابان کشیده شده به راحتی در دسترس‌ هستند. و همچنین بخش بزرگی از خط سه متروی تهران نیز از زیر خیابان ولیعصر می‌گذرد.

نکته جالب اینجاست در خیابان ولیعصر، هیچ‌کس گم نمی‌شود! دو نهر آب که در هر دو طرف خیابان ولیعصر تهران وجود دارد، ولی این خیابان را از خیابان‌های دیگر تهران متمایز کرده و برای گشت و گذار در آن تنها کافیست بدنبال این کانال‌های آب روانه شوید.

 

راه‌های دسترسی به خیابان ولیعصر تهران

همانطور که قبلا اشاره شد خیابان ولیعصرتهران از جنوب تا شمال پایتخت را به هم وصل می‌کند. به همین دلیل نیز راههای بسیار زیادی برای دسترسی به این خیابان وجود دارد.

چند سالی است این خیابان یکطرفه شده و راههای دسترسی به آن محدود شده‌است. اما بازهم با توجه به گستردگی این خیابان راه برای رسیدن به خیابان ولیعصر زیاد است!

در واقع می توان گفت این خیابان شاه راه اصلی تهران است که انشعابات زیادی به آن متصل می شود.

بلوار کریم خان زند یکی ازاصلی‌ترین راه‌های دسترسی به خیابان ولیعصر در جنوب تهران است، بلوار کشاورز از طریق میدان ولیعصر، خیابان بهشتی، بزرگراه شهید حقانی از طریق میدان ونک، بلوار میرداماد، کنار گذر پل پارک وی و انتهایی‌ترین مسیر یعنی میدان تجریش و خیابانهای شهرداری، جلالوند، فناخسروی، سعدآباد و غلام جعفری هستند. برای دسترسی به خیابان ولیعصر خطوط بی آر تی وهمچنین مترو در تهران ازساعت ۶ صبح الی ۱۱ شب فعال هستند که بهتر است از آنها برای رسیدن به خیابان ولیعصر استفاده شود.

خرید مبلمان شهری در شرکت مهندسی لتکا طراحان ایده

 

تماس با ما:

تلفن همراه:۰۹۱۲۵۴۳۱۷۲۹

تلفن ثابت: ۸۶۰۲۴۵۸۸-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
تماس بگیرید